Kiflice sa majonezom




Sam naziv ovih kiflica me je veoma zainteresovao, a s obzirom na to da ih je pripremila i preporučila Jafi sa bloga Kuhinjske čarolije, morala sam da ih umesim i zadovoljim svoju znatiželju. Naime, majonez u ovom testu zamenjuje i
jaja i ulje, a testo čini jako mekanim i ukusnim, i veoma podatnim za rad. Moja preporuka je da ih svakako isprobate!




Potrebno je:
(original recepta)
testo
500 g brašna
20 g kvasca
1/2 kesice praška za pecivo
250 ml mleka
1 kašičica šećera
1 kašičica soli
100 g majoneza
premaz
100 g krem margarina
završni premaz
1 jaje
susam




Priprema:
Rastvorite kvasac i šećer u mlakom mleku i ostavite da nadođe. U posudu za mešenje sipajte polovinu pripremljene količine brašna pa je pomešajte sa praškom za pecivo i solju, dodajte majonez i nadošli kvasac. Uz postepeno dodavanje preostale količine brašna zamesite mekano testo.
Pokrijte krpom posudu sa testom i ostavite da udvostruči volumen.
Nadošlo testo podelite na 16 loptica, pokrijte ih i ostavite još 10-ak minuta da odstoje.




Zatim svaku lopticu oklagijom rastanjite i premažite krem margarinom. Smotajte kiflicu razvlačeći kraj testa dok motate. Možete po želji zaseći kraj testa na nekoliko mesta i onda ćete dobiti kiflice kao što su na slikama gore.
Kiflice poređajte u pleh obložen pek papirom i ostavite još 30 minuta da kisnu. Premažite ih umućenim jajetom i posipite susamom. Pecite kiflice u rerni zagrejanoj na 200 stepeni do zlatno žute boje.







Коментари

  1. Bas mi zanimljivo zvuce ove kiflice, mada, logicno je da im majonez da mekocu. Moracu probati... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj pa javi utiske, meni su se baš dopale, mekane su i nekog posebnog finog ukusa.

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови